Wat gebeurt als ik een beter tarief vind?

Stock Line streeft ernaar om aantrekkelijke tarieven aan zijn klanten aan te bieden.

Indien u een goedkoper produkt vindt bij één van onze concurrenten met maatschappelijke zetel in België,  laat het ons weten via het contactformulier dat u in onze website terugvindt of info@stockline.eu


Wat gebeurt er bij prijsvariaties?

Uw bestelling wordt bevestigd bij de betaling. Indien de prijzen van uw artikelen inmiddels dalen, kunnen wij u niet vergoeden voor het prijsverschil. Anderzijds indien de prijs verhogen kan geen ander tarief van toepassing zijn. Dit zijn vaste regels van de Handelswet.


Welke betalingswijzen worden aanvaard?

  • Kredietkaarten: Visa, Eurocard of Mastercard

  • Mastercash/Bancontact

  • Paypal

  • Bankoverschrijving Belfius 068-2142031-07    IBAN BE74 0682 1420 3107 BIC GKCCBEBB 
     
                                                   Hoe gebeurt de betaling met een Kredietkaart?

      Stock Line heeft Ogone gekozen om de veiligheid van uw betaling te verzekeren.

  • De betalingen via kredietkaarten op onze website lopen geen risico van piraterij en dit dank zij de SSL-technologie. Inderdaad, alle informatie betreffend de betaling woordt gecodeerd van uw computer naar de server van de bank. 

                                                     Wat zijn de leveringsvoorwaarden?  


Behoudens andersluidende vermelding in de productomschrijving op onze website, zijn de verzendingkosten voor een online bestelling via de e-shop als volgt:

A. GRATIS OPHALING IN BELGIE TE BRUSSEL (1180)- GENVAL (1332)

Gratis ophaling van de goederen in onze opslagplaats gelegen te Vanderkinderestraat, 465, 1180 Brussel en in 1332 GENVAL, rue des Ateliers, 13

B. VERZENDING


- IN BELGIE.

* Gratis voor een bestelling van min.699€

* 20€ voor een bestelling tot 698€

- IN FRANKRIJK, CORSE NEDERLAND of LUXEMBURG 

* Gratis voor een bestelling van min.999€

* 35€ voor een bestelling tot 998€

* 45€ voor een gespecialiseerde levering (tot de verdiepingen)

NEW 5€ voor kleine toestellen (België) 10€ in b-het buitenland.

Indien de levering van een groot artikel (ijskast, televisie, enz.) op verdieping plaats dient te vinden, gelieve dan er voor te zorgen dat de toegang (deur en inkomhal, trappen, lift, binnendeuren, gangen, enz.) voldoende groot zijn en een voldoende hoogte hebben opdat de levering op een normale wijze kan plaatsvinden. In geval van twijfel, gelieve onze verzendingsdienst te contacteren op info@stockline.eu.

Indien Uw bestelling bestaat uit verschillende artikelen die geleverd worden op eenzelfde adres, dient U slechts eenmaal de verzendingskosten te betalen.

Zie meer informaties "betaling en levering"

Hoe is met de garantie? 

  • Voor grote apparaten, heeft u in België een 2 jarige garantie op onderdelen, arbeid en verplaatsing van de hersteller.

  • U kunt ook in België een uitgebreide garantie nemen bij volgende partners: BSH (Bosch, Siemens, Neff) en Electrolux (AEG, Electrolux, Zanussi). Neem contact met ons op voor meer informatie.

  • Voor alle andere kleine artikelen wordt het toestel, in geval van defekt naar onze winkels aan uw kosten gebracht.

  •                                                          RECHT VAN VERZAKING

  • Overeenkomstig de wet van 6 april 2010 heeft de consument het recht aan de verkoper mee te delen dat hij afziet van de aankoop, zonder betaling van een boete en zonder opgave van motief binnen de 14 dagen vanaf de dag die volgt op de levering van het product.

  • Art. 47. § 1. Bij elke overeenkomst op afstand beschikt de consument over een termijn van ten minste 14 kalenderdagen waarbinnen hij de overeenkomst kan herroepen.
    Hij kan dit recht uitoefenen zonder betaling van een boete en zonder opgave van motiefOnverminderd de bepalingen van artikel 48, §2, tweede streepje, kunnen aan de consument,voor de uitoefening van zijn herroepingsrecht,slechts de rechtstreekse kosten voor het terugzenden van de goederen aangerekendworden.

  • De klant die van dit recht gebruik wenst te maken, moet een e-mail schrijven aan info@stockline.eu en de goederen terugbrengen op zijn kosten te 1180 Ukkel, Vanderkinderestraat, 465, België.

  • De apparaten die wij voor klanten soms voor een lange periode opslaan, zullen niet meer na,  de twee maanden van betalingen van het voorschot, geannuleerd kunnen worden. Als de klant toch de levering weigert, zullen wij het voorschot van 20% houden. Deze zal niet terugbetaald worden